Mi-a scris Andreea Marin  

Publicat de robert

Andreea Marin zice aşa:

salut, nu stiam ca esti fotomodel, din intamplare ti-am vazut pozele pe
siteul (nu vi-l dau) sunt superbe, sincer, sper sa ne vedem
in curand,

sunt andreea de pe hi5 sper ca iti mai amintesti de mine ...
mii de pupici papapapa ... astept un semn de la tine...

si apropo daca te intereseaza un job part time..
(...) cauta tineri intre 10 si 35 de ani pentru:
- prezentari produse vestimentare, minim 20 Euro/ora.
- clipuri publicitare si advertising, minim 100 Euro/zi.
- sampling, distributie de pliante publicitare, minim 10 Euro/ora.
Inscriere gratuita - castigi bani pe banda rulanta!


Ce ziceţi, să mă duc? Chiar dacă nu îmi amintesc de Andreea? Chiar dacă nu am cont pe hi5? Neste bani pe banda rulanta nu mi-ar strica...

This entry was posted on marți, octombrie 21, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

4 comentarii

Anonim  

eu zic sa te duci. ai par foarte frumos

Daca pozele i se par superbe, eu zic sa te duci sa ii prezinti originalul. Merita si numai pentru miile de pupici

Anonim  

draga balanunu

si eu zic ca merita, mai ales, cum spune si dana, pentru superba comoara capilara. mi te imaginez intr-o reclama la fixativ, intr-un spatiu postapocaliptic, cand nu a mai ramas decat un singur lucru: parul. iar o voce sexy ne anunta: lumea nu mai exista, dar coafura ta ramane impecabila si tare. bafta!

pupicii nu ma intereseaza. io vreau doar sa am acces la banda aia rulanta cu bani. nu ma intereseaza nici produsul. poa sa fie fixativ sau solutie antipurici. poa sa fie spatiu postapocaliptic sau prepocaliptic. poa sa fie iarna sau vara. Io vreau doar banda aia rulanta. si daca au nevoie de o voce sexy, o pot asigura chiar eu. trebuie totusi sa fumez mai putin zilele de filmare. da fac orice pentru o banda rulanta.