Colindă  

Publicat de robert

Pentru toţi fanii şi duşmanii (na că rimează!) am pregătit un cadou special de Crăciun. Este o colindă culeasă de mine însuţi din folclorul urban bucureştean. Interpretarea îmi aparţine dar, în dorinţa de a conserva cât mai bine acest folclor, intervenţiile sunt minime.



p.s. în seara aceasta am zis că, după atâtea dăţi când au bătut diverşi la uşă şi zgârciobul de mine a hotărât să nu deschidă (pentru că evident "erau cu colindul"),să deschid măcar odată. am avut "marele noroc" de a nimeri peste un grup în care unul dintre aceşti păstrători ai tradiţiilor purta o căciulă cu dinamo. (dacă era cu steaua nu mă supăram, dar, auzi tu, să îmi vie mie duşmanu' în casă dă crăciun?!!!!!). iar cântatu' a fost cam aşa:

This entry was posted on miercuri, decembrie 24, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii