Colorata - abia azi e gata  

Publicat de robert

Se pare că noua ocupaţie, cea de şomer, îmi mănâncă foarte mult timp. Prin urmare, abia acum am găsit timpul necesar descărcării (din aparat) şi încărcării (pe blogger) pozelor din spectacolele de pe 15&21.

Enjoy!

1. disperarea dinainte de spectacol sau "actorie mi-a trebuit? nu puteam să stau şi eu liniştit acasă?"



2. inceputul sau "ce-o fi o fi"



3. tot la început sau "hai că se distrează ăştia. să mă mai prostesc un pic"



4. pe la mijloc sau "fă-mi şi mie o poză să îi arăt şi eu lu' mama"



5. si relaxarea de la final sau "mai e un pic şi se termină. of, dar tot mai e un cântec până când pot să stau şi eu liniştit la o bere"



Fiţi pe fază că în curând vine şi înregistrări video!!!

This entry was posted on marți, decembrie 23, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii