Jurnal de vedetă 4  

Publicat de robert

Dragă jurnalule,

Iartă-mă că nu am mai scris în ultimul timp, dar am fost foarte ocupat cu ocupaţia de şomer şi cu ocupaţia de a mă da în spectacol. Adică la propriu, pe scenă, nu la figurat, adică să mă fac de râs, că cred că nu m-am făcut de râs.
Nici acuma nu vroiam să scriu, că sunt foarte ocupat cu ocupaţia că mi-e somn, da am zis că cam te-am neglijat în ultimu timp si să îţi zic şi io că am petrecut şi io sărbătorile cu bine şi la fel şi cumpăna dintre ani când m-am uitat la program şi am văzut că ce buni actori e vijelie şi minune, care sînt mai vedete decât mine. Da tre să îţi zic că tot cu ocazia fericită a sărbătorilor m-am supărat foarte tare atunci când n-am mai apucat niciun bucăţic din cel mai mare cârnat din lume cu care m-am mândrit şi io ca toţi oamenii care s-a născut, a copilărit şi trăieşte la Bucureşti, unde e foarte frumos.

Deocamdată atât
că mie somn deşi abia m-am trezit şi e abia 11 dimineaţa
te salut jurnalule
Bălan

This entry was posted on joi, ianuarie 08, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii