Jurnal de vedetă 5  

Publicat de robert

Dragă jurnalule,

Trebuie să îţi mărturisesc că acum chiar sunt vedetă. Mare vedetă. Adică în sfîrşit s-a întîmplat. M-a recunoscut oamenii pe stradă. Adică eram la colţu blocului ăla pe lânga care trebuie s-o iau atunci când o iau la dreapta ca să ajung la blocu meu, adică acolo unde se adună băieţii seara să se dea cu scuterul şi să mănânce seminţe. Şi unu dintre ei (dintre băieţi,da erau şi câteva fete acolo) a zis: "Mă ăsta nu-i ăla?" Şi io m-am bucurat.
Dar am plecat repede de acolo, că dacă mă confunda şi de fapt vroia să mă bată.

Te pup jurnalule,
Bălan

This entry was posted on luni, februarie 02, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii