Jurnal de vedeta 6  

Publicat de robert

Draga jurnalule,

trebuie sa iti spun ca ma boicoteaza toti astia, care a pus la cale o conspiratie, care trebuia sa fie universala dar n-a mai fost pentru ca brad pit si angelina a zis ca n-are timp ca tre sa aibe grija de cei 6 puradei, si care acum e doar romaneasca, in care e toate vedetle astea si toti actorii, care nu vrea ca eu sa ma dau in spectacol pentru ca sa nu le suflu painea de la gura si ca sa descopere lumea ca eu sunt o mai vedeta decat ei. Si toti astia a zis ca trebuie neaparat sa ma imbolnavesc, adica sa racesc, ca sa nu mai pot sa le demostrez la oameni ca sunt chiar vedeta de vedeta si m-a trimis la film. adica mi-a bagat in creieri ganduri cu cipuri de alea de ale lor si a zis sa ma duc la film la scala si io am crezut gandurile. Ele zicea ca e bine sa ma duc la scala, pentru ca e casi cum ar fi incognito, ca n-o sa ma recunoasca nimeni si nimeni n-o sa imi ceara sa le dau autograf sau sa vrea sa se pozeze cu mine. Si aici gandurile a avut dreptate ca nu m-a recunoscut nimeni ca toata lumea statea cu capul in jos, cat mai bagat in haina pe care avea pe ei. Nu pentru ca era rusine, ci pentru ca era frig, cre ca mai frig ca afara si lumea sa ferea sa nu raceasca si nu avea timp sa ma vada pe mine cat de mare vedeta sunt eu. Si nu stiu daca ailalti din sala a racit si ei, da la mine conspiratia nationala (care trebuia sa fie universala)a mers si am racit si acum tre sa stau in pat si sa iau pastile ca sa nu mai pot sa ma dau in spectacol si sa nu le fur painea de la gura copiilor lor.

Al tau, Balan

This entry was posted on vineri, februarie 13, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii