Despre ce este vorba în "balan.unu" ?  

Publicat de robert

În "balan.unu" este vorba despre acel Robert Bălan (vezi postul anterior) care depune eforturi uriaşe, şi pe alocuri devine chiar penibil, să se facă vedetă.

Cea mai bună exemplificare o putem găsi chiar la începutul spectacolului:

Act 1 (unicul), Tablou 1, scena 2

Pe mine mă cheamă Bălan. Robert Bălan.
Mai întâi am fost la actorie şi toată lumea mi-a zis că ar trebui să mă fac regizor. După aia am făcut regie şi toată lumea mi-a spus că aş fi fost un foarte bun actor. Am terminat regia, m-am făcut ziarist şi toată lumea mi-a zis că prea am aer de artist. Astăzi am decis că vreau să mă fac vedetă. (...)

This entry was posted on joi, august 14, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii