De ce se cheamă aşa? Alt titlu mai bun n-ai găsit?  

Publicat de robert

1. Prima dată, am vrut să-i spun „Vreau să mă fac vedetă”, dar mi-au zis pretenii că e banal, că n-are niciun schepsis, că e naşpa. Aceeaşi preteni, mi-au zis să bag un titlu cu "bălan" că e un spectacol despre bălan. Iniţial n-am vrut. Şi aşa mă folosesc de numele ăsta de biografia mea prea mult. N-o să mă mai creadă nimeni că fac mişto. O să zică toţi că sunt paranoic de-adevăratelea. D-ăştia cu un exacerbat cult al personalităţii au tot fost în ultimul timp în România. Am sfârşit prin a mă convinge (eu pe mine însumi) că e cel mai corect titlu.

2.I-am zis şi „unu”, nu pentru că am de gând să fac o serie. Dar cine ştie? Poate oi mai face vreodată un spectacol cu bălan. E bine să ai de unde să începi numerotarea...

This entry was posted on luni, august 18, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii