Îţi vine actorul la repetiţii ?  

Publicat de robert

Oricât ar părea de ciudat, răspunsul este: nu prea. Invocă tot timpul scuze de genul: "trebuie să mă duc la serviciu" sau "azi mă duc să plătesc lumina" sau "nu pot acum pentru că nu mai are motanul mâncare". Dar pe lângă aceste scuze, hai să le zicem "serioase", mai frecvente sunt cele de genul: "acum n-am chef", "mă duc la bere", "mi-e somn" şi bineînţeles celebra "n-am chef de spectacolul ăsta de rahat". Din cauza neseriozităţii actorului, finalizarea spectacolului a fost amânată foarte mult. Putea fi gata astă primăvară. Aproape că a trecut vara şi "balan.unu" tot nu e gata...

P.S. Aceasta a fost o întrebare adresată nouă de Silvia, căreia dorim să îi mulţumim pe această cale. Şi tu ne poţi inoportuna cu o întrebare. Dacă avem un răspuns îţi răspundem...

This entry was posted on sâmbătă, august 23, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

4 comentarii

sa inteleg ca va fi si un balan.doi .... trei....?

raspunsul il gasesti cateva randuri mai jos la postarea: "de ce se cheama asa? alt titlu mai bun n-ai gasit?"

daca va mai putem fi de folos cu ceva, nu ezitati sa ne contactati

Si dacă nu ai un răspuns, ce faci? Nu îmi răspunzi?

La intrebarea asta nu am un raspuns, deci nu raspund