Jurnal de vedetă 1  

Publicat de robert

Dragă jurnalule,

Încă de la început, ţin să îţi spun că eu sunt bine sănătos, ceea ce ţi-aş dori şi ţie dacă ai fi fiinţă. Dar nu eşti. Am fost şi la doctor, că m-a obligat ăştia de la stat ca să îmi fac analize. Şi analizele mi-a ieşit bine. Doar că dimineaţa tuşesc cam mult. Cred că e de la ţigări, da nu reuşesc să mă las de fumat şi nici să fumez mai puţin, mai ales acuma că sunt pe panta ascendentă spre a mă face vedetă. Şi s-a strâns pe capul meu mult stres. Da în rest sînt sănătos.
Eu oricum eram deja vedetă, dar doar în capul meu, dar după cum vezi m-a dat ăştia şi la radio, aşa că pot să zic că acum sunt vedetă şi în capul altora. Adică aşa ca Brad Pit, că tot mi-a zis cineva în liceu că semăn cu Brad Pit. Din păcate era un băiat şi cred că făcea mişto de mine, dar eu am reţinut minte ideea şi când m-am întânit cu o fată am întrebat-o dacă nu semăn cu Brad Pit. Şi ea a zis că da. Da după aia nu ne-am mai întânit, pentru că ea avea ff mult de învăţat.
Deci, dragă jurnalule, pentru că acum sunt o vedetă cred, zic io, că a venit timpul să le împărtăşesc şi altora din vasta mea esperienţă că cred că merită şi să aibă şi alţii ceva de învăţat de la mine, aşa cum şi eu am avut de învăţat de la alţii. Şi aiclea la tine în jurnal, dragă jurnalule, o să povestesc toate esperienţele mele de viaţă şi deşi te cheamă jurnal să ştii că nu o să scriu zilnic, că io sunt o persoană foarte ocupată şi am multă treabă, dar o să scriu când pot de des.
Închei pentru astăzi, dar trebuie să-ţi mai spun decât că m-am apucat să fac iar ezerciţii de dicţie că a zis ăştia că trebuie neapărat să se înţelege ce zic io pă scenă acolo. După cum se vede am progresat mult.

Te pup dulce,
Bălan

This entry was posted on luni, noiembrie 10, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii