Jurnal de vedetă 2  

Publicat de robert

Dragă jurnalule,

Azi am zis să mă duc la servici cu maşina. Cu 131. Ştiu că e o fitză, mai ales că fac cam tot atâta cu maşina sau pe jos de la Aviatorilor la Casa Scântei şi că n-are niciun sens să mai plătesc şi bilet. Da sunt o vedetă ce p... mea şi îmi permit estravaganţe. Şi... când mă dădeam io cu autobuzu am auzit din spate muzică. N-o ştiam. Da zicea ăla care cânta că e cea mai nouă melodie Probabil de aia nu o ştiam. După aia am observat că ăla care asculta melodia asta nouă asculta la telefon şi m-am gândit că saracu n-are şi el bani să îşi cumpere ipod ca toată lumea bună sau un mp3 plaier că telefonul ăla al lui n-avea sunet calumea ca ăla pe care le-am văzut io la televizor la adi mutu, care şi el e vedetă ca şi mine, numai că el joacă folbal. Şi după aia m-am gîndit că saracu băiatu ăla care asculta cea mai nouă melodie n-avea bani nici să îşi cumpere căşti, că sigur s-ar fi auzit mai bine în căşti decât la difuzorul telefonului. Şi m-am gândit să îi dau căştile mele, da după aia m-am gândit că poate nu se potrivesc la telefonu lui. Şi m-am gândit şi că mai e până la salariu şi că n-am bani să îmi cumpăr altele şi că eu ce mai ascult.

Cu drag,
Bălan

This entry was posted on miercuri, noiembrie 12, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

1 comentarii

Anonim  

ai o viata foarte palpitanta, indiiid.