Jurnal de vedetă 3  

Publicat de robert

Dragă jurnalule,

Vreau să îţi zic că, ca o vedetă care sunt, am fost şi eu la shopping. La mall, desigur. M-am gândit că acuma dacă tot mă dau în spectacol să nu mă dau în spectacol cu blugii ăia vechi şi tociţi pe care îi ştie toată lumea bună care mă cunoaşte şi să îmi iau şi io blugi noi să nu zică lumea: uită-te bă şi la ăsta, tot cu blugii ăia vine şi la servici, tot cu blugii ăia merge şi la băută şi tot cu blugii ăia doarme. Acum în paranteză vă zic că să ştiţi că nu dorm în blugi că mi-a luat de curând gagica mea pijamale şi dorm în ele, atunci când ele nu sunt la spălat, că mai trebuie din când în când şi spălate cu detergent de ăla de care foloseşte toate vedetele, care are şi balsam în el şi pute şi frumos. Şi deci ca să închei paranteza vă zic că mi-am luat blugi şi ca să revin la ce vroiam să zic, zicem că deci am fost la shopping ca să îmi iau blugi, dar şi ca să mă plimb aşa prin mall ca să se uite lumea la mine şi să mă admire şi să îşi dea coate şi să zică "ia uite-l bă p-ăla". Adică în cazul ăsta ăla eram eu, şi apoi să vină la mine şi să îmi ceară să scriu cu pixul pe o foaie, sau pe bani sau pe ţîţe, numele meu. Adică cum s-ar zice să dau autografe.
Da trebuie să vă zic că n-a venit nimeni să îmi ceară autograf şi nici nu a dat din coate din cauză că prin mall pe acolo era cam gol. M-am dus chiar şi la restaurant şi mi-am luat un hamburgăr şi am stat acolo să mă vadă lumea cum mănâncă vedetele. Şi am şi stat şi am aşteptat să mai vină lume, da n-a venit. Mi-e mi-a spus lumea bună că lumea bună şi vedetele ca noi se plimbă prin mall ca să le vadă lumea. Că e mulţi oameni pe acolo pe la mall. Da când am fost eu nu era nimeni. Adică era câţiva, da numa ţărani. Acuma am şi io întrebare: ce mă fac io când o să fiu vedetă de vedetă şi va trebui să mă plimb prin mall ca să mă vadă lumea. Adică să stau aşa şi să o frec în faţa la un hamburgăr vreo 5 ore, ca să mă zărească vreo 10 oameni în total? Şi ce mă fac că am auzit că se mai deschid încă vreo 10 mall-uri în afara de alea 4 care deja este. Eu în care să mă duc? 5 ore în unul, cinci ore în altul? Păi când mă mai duc şi io cu băieţii la o bere? Şi când mai mai duc să mă filmeze ăştia de la ziar ca să mă dea pe prima pagina?

Aştept răspuns neîntâziat
Te pup jurnalule,
Bălan

pese. să ştii că tot e bine că am fost în ziua aia la mall. Mi-am luat blugi cu reducere. Dacă găsesc pe cineva care să îmi împrumute şi o eticheta de aia cu dg, m-am scos.

This entry was posted on luni, noiembrie 17, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

0 comentarii